Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Kdybyste napsal, "Huml je vul a Kvitova je moje hvezda" tak to byla glosa a stacilo nam to. Huml je skutecne neco "divneho", ale vase dlouhe povidani je uz k nicemu. Jen opakujete jedno a totez co omleli jini stokrat..

1 0
možnosti
MM

Obsah raději nebudu komentovat. Ale autore, pokud dáte do názvu "glosa" - pak by to měl být krátký text několika vět a ne rozvleklé polemizování, kde navíc skáčete páté přes deváté. Prto Vaše poučení:

Glosa (z řeckého γλώσσα glóssa „jazyk“ [starší γλώττα glótta]) je ve středověké literatuře a v exegezi poznámka na okraji nebo uvnitř textu, jejímž úkolem je blíže objasnit nebo upřesnit význam nesnadno pochopitelné pasáže či slova. Písař, který opatřuje text glosami, se nazývá obvykle glosátor.

Dnes je glosa rovněž novinářským literárním útvarem. Jedná se o útvar subjektivní, podobně jako fejeton nebo sloupek. Novinářská glosa je krátký polemický komentář s osobním pohledem, obvykle věnovaný jedinému základnímu tématu, naznačenému v titulku nebo na začátku textu.

P.S.: stadion pro Sáblíkovou je stupidita. Zvláště kdesi v "dolní horní". A taky proto, co s ním, až Sáblíková skončí? Smysluplnější by bylo pouhých 5% toho co by stál jí věnovat na adekvátní trenování.  BODKA.

1 0
možnosti
MM

Omlouvám se za znaky, které systém nepobral - kopíroval jsem text...

0 0
možnosti
ZK

Maloměstský pseudointelektuál ze závistivé nižší střední třídy je opravdová zhouba bloggerského prostředí ;-D

0 0
možnosti
KH

Vladimír Renčín:

S Robertem již nežiji.

Řekla jsem mu, že egoismus je tak hluboce zakořeněný charakter veškeré individuality, že egoistická dogmata jsou primárně jediná, na něž je možno se s určitostí spolehnout, mají-li povzbudit k akci individuální subjekt, a že by mu jeho signální soustava mohla transportovat informaci, že by se neměl dívat na televizi, když já se v kuchyni potýkám s kolosálním objektem špinavého nádobí.

A víte, co mi to individium sdělilo  ve své malosti?

Že jsem kráva.

2 0
možnosti
  • Počet článků 85
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 905x
Jsem zatím student a začínající žurnalista

Seznam rubrik